Honda Legend Coupe 3.2 V6 Aut. '92
[KA 8 (1991-1996), 3206 cm³ V6 24V 205 KM (151 kW) przy 5500 obr./min., max. mom. obr.: 293 Nm przy 4400 obr./min., aut. 5-bieg. skrz. biegów, napęd na oś przednią, hamulce: tarczowe, wym. (dłg. x szer. x wys.): 4885 x 1810 x 1370 mm, masa wł.: 1580 kg, ład.: 570 kg, 5 miejsc siedz., 0-100 km/h: 8,1 s., V max: 226 km/h, Kat. D3, śr. spal. Pb95/98: 10,8l, poj. zb. paliwa: 68l, poj. bagażn.: 417l]
„Import” pryw. z Niemiec (10/2022), nr ident. pojazdu: JHMKA82500C101535, data prod.: 06.08.1992, data I rej.: 19.08.1993 (Niemcy), bezwypadkowy (wg zapewnień ost. wł. w D + dane autoDNA - patrz zdjęcie), I wł. w PL, nie palono wewn., 273 tys. km, 1 oryg. kluczyk, już po niedawnej wym. oleju w skrzyni biegów, zacisków ham., amortyzatorów, a także świeżej [olej, filtr oleju, filtr pow. (03/23)].
Wyposaż. (m.in.):
czarna mat. folia (oryg. lakier: bord. met.), skórz. jasna tapicerka, drewnopod. elem. wykończ. wnętrza, wielof. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek, el. szyby (4), podgrz. el. regul. lust., podgrz. el. fotele z pamięcią ustaw. (fotel kier.), tempomat, aut. klimat., el. szyberdach (uchylno-przesuwny), radio/ CD Pioneer z dużym kolor. ekranem + BT + zmieniarka płyt CD w bagażn. (oryg.), el. antena, el. domyk. drzwi (soft close), el. podajniki pasów bezp., podłokietnik (x2), alarm, immobiliser, pod. pow. kier., 3. światło „STOP”, spryskiwacze reflekt., ABS, chrom. listwy zewn., płetwa tylna (spojler), koła alum. ‘17 [opony letnie deszczowe UNIROYAL RainSport3 225/45R17 Y (DOT przód: 1315; tył: 1319), akum. VARTA Blue Dynamic (70 Ah, 630 A) i wiele innych…
Moja piękna Honda przeszła całą proced. opiniotw.-kontr.-urzędową [opinia techn.-hist. rzeczoznawcy SIMP, wpis do woj. ewid. zabytków (Zaśw. DWKZ), rozszerzony przegląd techn. w OSKP], po czym stała się poj. zabytk., który został zarejestr. na tzw. „żółte tablice” (DW 39V). W związku z powyższym jest odtąd:
- ZWOLNIONA Z OKRES. PRZEGLĄDÓW TECHN. (przegląd techn. do: „bezterminowo”),
- UPRAWNIONA DO OKRES. UBEZP. OC (zaledwie na 1 mies. lub np. od kwietnia do października) NAWET Z 70% ZNIŻKĄ BEZ WYMOGU CIĄGŁOŚCI UBEZP. (moja akurat ma całoroczne aż do 10.01.2024 r.),
- OTWARTO PRZED NIĄ BRAMY WSZELKICH MIEJSKICH STREF EKOLOG.,
- gdyby przytrafiło się jej później jakieś nieszczęście na drodze, np. ktoś w swojej nieostrożności wjechałby w nią, NIE BYŁOBY W PRZYP. ŻÓŁTYCH TABLIC KŁOPOTÓW ZE STRONY UBEZPIECZYCIELA SPRAWCY ZDARZENIA ODNOŚNIE SPRAWNEJ WYPŁATY GODZIWEGO ODSZKOD. (ponoć żaden ubezpieczyciel nie pozwoliłby sobie na ewent. spór cywilny lub nieuzasadn. przeciąganie sprawy, jak to ma powszechnie miejsce w przyp. „białych tablic”),
- BRAK PRZECIWWSKAZAŃ FORM. W PRZYP. ZAMIARU PÓŻNIEJSZEJ JEJ SPRZEDAŻY KLIENTOWI ZAGR. (to nie jest na szczęście „pojazd historyczny” wpisany do „Rejestru Zabytków”).
Wady/ minusy:
- skrzypiące drzwi kier.,
- folia zewn. poprzecierana w kilku miejscach, ale to błahostki (całościowe wrażenie wizualne w dalszym ciągu wspaniałe),
- uszkodz. tapicerka lewego boczku oparcia fotela kier. (dziura),
- jedynie chodniczek kier. (choć oryg. fabryczny),
- typowe ślady użytk. związ. z wiekiem i przebiegiem.
Abstrahując od powyższych…
Honda Legend Coupe 3.2 V6 Aut. ’92
[KA 8 (1991-1996), 3206 cm³ V6 24V 205 KM (151 kW) przy 5500 obr./min., max. mom. obr.: 293 Nm przy 4400 obr./min., aut. 5-bieg. skrz. biegów, napęd na oś przednią, hamulce: tarczowe, wym. (dłg. x szer. x wys.): 4885 x 1810 x 1370 mm, masa wł.: 1580 kg, ład.: 570 kg, 5 miejsc siedz., 0-100 km/h: 8,1 s., V max: 226 km/h, Kat. D3, śr. spal. Pb95/98: 10,8l, poj. zb. paliwa: 68l, poj. bagażn.: 417l]
„Import” pryw. z Niemiec (10/2022), nr ident. pojazdu: JHMKA82500C101535, data prod.: 06.08.1992, data I rej.: 19.08.1993 (Niemcy), bezwypadkowy (wg zapewnień ost. wł. w D + dane autoDNA – patrz zdjęcie), I wł. w PL, nie palono wewn., 273 tys. km, 1 oryg. kluczyk, już po niedawnej wym. oleju w skrzyni biegów, zacisków ham., amortyzatorów, a także świeżej [olej, filtr oleju, filtr pow. (03/23)].
Wyposaż. (m.in.):
czarna mat. folia (oryg. lakier: bord. met.), skórz. jasna tapicerka, drewnopod. elem. wykończ. wnętrza, wielof. skórz. kier., wspom. kier., centr. zamek, el. szyby (4), podgrz. el. regul. lust., podgrz. el. fotele z pamięcią ustaw. (fotel kier.), tempomat, aut. klimat., el. szyberdach (uchylno-przesuwny), radio/ CD Pioneer z dużym kolor. ekranem + BT + zmieniarka płyt CD w bagażn. (oryg.), el. antena, el. domyk. drzwi (soft close), el. podajniki pasów bezp., podłokietnik (x2), alarm, immobiliser, pod. pow. kier., 3. światło „STOP”, spryskiwacze reflekt., ABS, chrom. listwy zewn., płetwa tylna (spojler), koła alum. ‘17 [opony letnie deszczowe UNIROYAL RainSport3 225/45R17 Y (DOT przód: 1315; tył: 1319), akum. VARTA Blue Dynamic (70 Ah, 630 A) i wiele innych…
Moja piękna Honda przeszła całą proced. opiniotw.-kontr.-urzędową [opinia techn.-hist. rzeczoznawcy SIMP, wpis do woj. ewid. zabytków (Zaśw. DWKZ), rozszerzony przegląd techn. w OSKP], po czym stała się poj. zabytk., który został zarejestr. na tzw. „żółte tablice” (DW 39V). W związku z powyższym jest odtąd:
– ZWOLNIONA Z OKRES. PRZEGLĄDÓW TECHN. (przegląd techn. do: „bezterminowo”),
– UPRAWNIONA DO OKRES. UBEZP. OC (zaledwie na 1 mies. lub np. od kwietnia do października) NAWET Z 70% ZNIŻKĄ BEZ WYMOGU CIĄGŁOŚCI UBEZP. (moja akurat ma całoroczne aż do 10.01.2024 r.),
– OTWARTO PRZED NIĄ BRAMY WSZELKICH MIEJSKICH STREF EKOLOG.,
– gdyby przytrafiło się jej później jakieś nieszczęście na drodze, np. ktoś w swojej nieostrożności wjechałby w nią, NIE BYŁOBY W PRZYP. ŻÓŁTYCH TABLIC KŁOPOTÓW ZE STRONY UBEZPIECZYCIELA SPRAWCY ZDARZENIA ODNOŚNIE SPRAWNEJ WYPŁATY GODZIWEGO ODSZKOD. (ponoć żaden ubezpieczyciel nie pozwoliłby sobie na ewent. spór cywilny lub nieuzasadn. przeciąganie sprawy, jak to ma powszechnie miejsce w przyp. „białych tablic”),
– BRAK PRZECIWWSKAZAŃ FORM. W PRZYP. ZAMIARU PÓŻNIEJSZEJ JEJ SPRZEDAŻY KLIENTOWI ZAGR. (to nie jest na szczęście „pojazd historyczny” wpisany do „Rejestru Zabytków”).
Wady/ minusy:
– skrzypiące drzwi kier.,
– folia zewn. poprzecierana w kilku miejscach, ale to błahostki (całościowe wrażenie wizualne w dalszym ciągu wspaniałe),
– uszkodz. tapicerka lewego boczku oparcia fotela kier. (dziura),
– jedynie chodniczek kier. (choć oryg. fabryczny),
– typowe ślady użytk. związ. z wiekiem i przebiegiem.
Abstrahując od powyższych wad, które nie umniejszają ogólnego całośc. wrażenia, jazdą tą Hondą sprawia ogromną radość… już teraz! Wystawiłem ją na sprzedaż, ponieważ mam 2 identyczne egz. [kupione bezp. od tego samego poprzedn. właśc.-pasjonata „youngtimerów” z okolic Kilonii (D)]. Druga jest w nieco gorszym stanie, więc jeszcze potrzebuje nieco, żeby jeździć (choć również w porządnym zadb. oryg. używ. stanie). Po naprawie również zostanie ogłoszona, bo dwie to już pewien nadmiar. Nie odczuwam jednak jakiegokolwiek przymusu szybkiej sprzedaży, więc jeśli nie znajdę nabywcy w najbliższym czasie, będę pomału zajmował się dopracowywaniem szczegółów (drobne naprawy, kosmetyka itp.), żeby były w jeszcze lepszym stanie, co będzie miało przełoż. na ich przyszłą wartość i jeszcze większą radość podczas weekend. wypadów w sezonie letnim. Bez wątpienia także z każdym kolejnym rokiem wartość obydwu egz. będzie rosła niejako samoczynnie jeszcze z przynajmniej dwóch istotniejszych powodów: wartość kolekcjonerska spowod. wiekiem, malejąca podaż rynkowa.
Zatem z całą odpowiedzialnością za słowa i z czystym sumieniem polecam Państwu ten piękny porządny niepodpicowany egzemplarz – to japońskie 2-drzwiowe „BMW”. To niemała rzadkość na europ. rynku w oryg. używ. stanie (poza powłoką „lakierniczą”, sprzętem audio i alum. felgami), z gwarant. wizualnym „och!”, zadb. ładnym wnętrzem (z typowymi śladami użytk.), ze wspaniałym wyposaż., wyraźnym jasnym światłem reflekt., wygodną aut. skrzynią biegów, delikatnym pomrukiem wspaniałego elast. V6, z wiaryg. niem. źródła (uczciwy przyzwoity człowiek – muzyk, który miał tę Hondę przeszło 8 lat i podróżował nią po całych Niemczech dając koncerty) oraz prawdziwym przeb. typowym dla daty I rej. (w żadnej mierze nie jest to „salonowa igła” spod ciepłego koca z przeb. 100 tys. km, podczas przymusowego rozstaniu z którą załamany Niemiec-emeryt wylał morze gorzkich łez). W związku z powyższym serdecznie zapraszam na oględziny, jazdę próbną, natomiast ewent. kontrola przedzakup. w wybranej przez Państwa stacji diagnost. (na Państwa życzenie i koszt) nie stanowi żadnego problemu.
Więcej zdjęć XXL na prośbę.
Sprzedaż prywatna, brak rękojmi, prawa zwrotu czy późniejszych negocjacji cenowych (nie znajdują zastosowania przepisy o sprzedaży konsumenckiej). Kupujący przyjmuje powyższe do wiadomości, a zawierając ze sprzedającym umowę kupna-sprzedaży wyraża na to zgodę (Art. 558 § 1 KC).
Informacja:
794 – wyświetl numer –
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.