Sprzedam swój samochód VW polo 6N2 GTI 2000r. 6N2 to poliftowa wersja z lat 1999-2001 trzeciej generacji modelu.
W wersji 5d rzadko spotykany na rynku (zazwyczaj są 3d). Silnik to 1.6l silnik ARC o mocy 125km, 16-zaworowa jednostka pozwala mu rozpędzić się do pierwszej setki w 8,9s i osiągnąć prędkość maksymalną ponad 200km/h. Nie należę do kierowców mających ciężką nogę, samochód nie był nadwyrężany, moje max. spalanie to 7l/100km. W aucie nie palono papierosów.
Skrzynia manualna 5 biegów, (samochód nie miał zakładanego gazu).
Samochód zachowany w oryginale oraz z pełną historią serwisową.
Auto posiadam od 6 lat a przeze mnie zostało odkupione od kolegi, który sprowadził je dla siebie z Niemiec w 2010r.
Przez ten okres zrobiłem samochodem 70tyś km, jeździ się nim świetnie i nigdy mnie nie zawiódł w trasie.
Komplet 3 kluczyków w tym 1 serwisowy, silnik zdrowy, nie bierze oleju pomiędzy wymianami.
Jedyny słaby punkt tej wersji silników to elementy skrzyni biegów. W przypadku mojego samochodu nie ma o co się martwić gdyż te elementy zostały zregenerowane.
Dla zainteresowanych podaję vin. na otomoto.
Samochód posiada oryginalny lakier, w większości elementów jest w stanie świetnym, na zderzaku przednim i tylnym można zauważyć od dołu lekkie przytarcia od najechania na zaśnieżony krawężnik. Progi były w zeszłym roku oddane do poprawek lakierniczych w przedniej części nadwozia, nie było potrzeby wymiany całych progów, zależało mi na zostawieniu oryginalnej grubszej blachy na progach niż mają reperaturki.
Historia serwisowa samochodu.:
Książka serwisowa dla wpisów w Niemczech.:
9.11.2000 - 6867km
19.11.2001 - 15161km
11.12.2002 - 29100km
10.02.2003 - 43630km
24.03.2005 - 58480km
10.04.2007 - 71210km
01.05.2009 - 77408km
28.09.2009 - 84548km
Historia samochodu w Polsce
05.07.2010 - 87000km Serwis olejowy, filtry, klocki hamulcowe, przewód hamulcoiwy tył, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy
06.06.2011 - 99500km Serwis olejowy, filtry, wymiana rozrządu, świece
08.05.2012 - 110000km Serwis olejowy, filtry, wymiana żarówki ksenon
29.05.2014 - 127000km Serwis olejowy, czujnik ABS (przód lewy)
12.09.2014 - 130000km regeneracja skrzyni biegów
15.05.2015 - 139000km Serwis olejowy, filtry, płyn hamulcowy, osłona przegubu (lewy zewn.)
25.08.2015 - 142000km Wymiana sprzęgła zestaw (Sachs)
09.05.2016 - 153000km Serwis olejowy, filtry, pranie tapicerki
10.01.2017 - 158124km Wymiana termostatu, czujnik przepływu temperatury, płyn chłodniczy.
24.06.2017 - 161012km Wymiana akumulatora
28.07.2017 - 161953km konserwacja podwozia (piaskowanie podwizia i profili)
04.08.2017 - 161993km tarcza przód i klocki, tarcza tył i klocki, pasek klinowy, świece zapłonowe, przewody hamulcowe tył L + P, regeneracja zacisków hamulcowych T + P, płyn hamuklcowy DOT4, czyszczenie przepustnica i odma.
21.10.2017 - 162353km Serwis olejowy
17.05.2019 - 176900km Konserwacja ukł. klimatyzacji, serwis olejowy.
30.12.2019 - 179800km Regeneracja alternatora, wymiana paska oraz rolek.
11.10.2020 - 185684km Serwis olejowy, filtry
18.11.2021 - 199200km Serwis olejowy,
22.06.2022 - 210421km Serwis olejowy, filtry
30.05.2022 - 210500km Konserwacja progów
01.12.2022 - 216000km Rozrząd, pompa wody, (Conti), Płyn chłodniczy G12. (kolejny rozrząd za 5lat lub 100tyś…
Sprzedam swój samochód VW polo 6N2 GTI 2000r. 6N2 to poliftowa wersja z lat 1999-2001 trzeciej generacji modelu.
W wersji 5d rzadko spotykany na rynku (zazwyczaj są 3d). Silnik to 1.6l silnik ARC o mocy 125km, 16-zaworowa jednostka pozwala mu rozpędzić się do pierwszej setki w 8,9s i osiągnąć prędkość maksymalną ponad 200km/h. Nie należę do kierowców mających ciężką nogę, samochód nie był nadwyrężany, moje max. spalanie to 7l/100km. W aucie nie palono papierosów.
Skrzynia manualna 5 biegów, (samochód nie miał zakładanego gazu).
Samochód zachowany w oryginale oraz z pełną historią serwisową.
Auto posiadam od 6 lat a przeze mnie zostało odkupione od kolegi, który sprowadził je dla siebie z Niemiec w 2010r.
Przez ten okres zrobiłem samochodem 70tyś km, jeździ się nim świetnie i nigdy mnie nie zawiódł w trasie.
Komplet 3 kluczyków w tym 1 serwisowy, silnik zdrowy, nie bierze oleju pomiędzy wymianami.
Jedyny słaby punkt tej wersji silników to elementy skrzyni biegów. W przypadku mojego samochodu nie ma o co się martwić gdyż te elementy zostały zregenerowane.
Dla zainteresowanych podaję vin. na otomoto.
Samochód posiada oryginalny lakier, w większości elementów jest w stanie świetnym, na zderzaku przednim i tylnym można zauważyć od dołu lekkie przytarcia od najechania na zaśnieżony krawężnik. Progi były w zeszłym roku oddane do poprawek lakierniczych w przedniej części nadwozia, nie było potrzeby wymiany całych progów, zależało mi na zostawieniu oryginalnej grubszej blachy na progach niż mają reperaturki.
Historia serwisowa samochodu.:
Książka serwisowa dla wpisów w Niemczech.:
9.11.2000 – 6867km
19.11.2001 – 15161km
11.12.2002 – 29100km
10.02.2003 – 43630km
24.03.2005 – 58480km
10.04.2007 – 71210km
01.05.2009 – 77408km
28.09.2009 – 84548km
Historia samochodu w Polsce
05.07.2010 – 87000km Serwis olejowy, filtry, klocki hamulcowe, przewód hamulcoiwy tył, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy
06.06.2011 – 99500km Serwis olejowy, filtry, wymiana rozrządu, świece
08.05.2012 – 110000km Serwis olejowy, filtry, wymiana żarówki ksenon
29.05.2014 – 127000km Serwis olejowy, czujnik ABS (przód lewy)
12.09.2014 – 130000km regeneracja skrzyni biegów
15.05.2015 – 139000km Serwis olejowy, filtry, płyn hamulcowy, osłona przegubu (lewy zewn.)
25.08.2015 – 142000km Wymiana sprzęgła zestaw (Sachs)
09.05.2016 – 153000km Serwis olejowy, filtry, pranie tapicerki
10.01.2017 – 158124km Wymiana termostatu, czujnik przepływu temperatury, płyn chłodniczy.
24.06.2017 – 161012km Wymiana akumulatora
28.07.2017 – 161953km konserwacja podwozia (piaskowanie podwizia i profili)
04.08.2017 – 161993km tarcza przód i klocki, tarcza tył i klocki, pasek klinowy, świece zapłonowe, przewody hamulcowe tył L + P, regeneracja zacisków hamulcowych T + P, płyn hamuklcowy DOT4, czyszczenie przepustnica i odma.
21.10.2017 – 162353km Serwis olejowy
17.05.2019 – 176900km Konserwacja ukł. klimatyzacji, serwis olejowy.
30.12.2019 – 179800km Regeneracja alternatora, wymiana paska oraz rolek.
11.10.2020 – 185684km Serwis olejowy, filtry
18.11.2021 – 199200km Serwis olejowy,
22.06.2022 – 210421km Serwis olejowy, filtry
30.05.2022 – 210500km Konserwacja progów
01.12.2022 – 216000km Rozrząd, pompa wody, (Conti), Płyn chłodniczy G12. (kolejny rozrząd za 5lat lub 100tyś km)
Olej zalewany do silnika to.: Valviline Max Life 10W40, oraz markowe filtry.
Wyposażenie:
– klimatyzacja Climatronic (nabita, działająca, ozonowanie przed zimą 2022)
– fabryczne radio CD/nawigacja RNS
– EPS (kontrola trakcji)
– centralny zamek z alarmem
– ABS
– wspomaganie kierownicy
– elektryczne szyby przód
– elektrycznie ustawiane lusterka oraz podgrzewane
– refrektory ksenonowe ze spryskiwaczami
– 2x airbag
– pakiet stylizacyjny GTI (lotka, progi, zegary, kierownica, gałka, czerwone pasy bezpieczeństwa, tabicerka itp.)
– orginalne alufelgi 15″ BBS RS 722 z oponami BARUM 195/45 z 2019r. w bardzo dobrym stanie
– dodatkowo komplet orginalnych alufelg 14″ VW Silverstone (potocznie zwane teardrops)
Elektryka w samochodzie sprawna.
Samochód nosi normalne ślady użytkowania (ma już 23lata, świetny yangtimer) za 2 lata można rejestrować na samochód zabytkowy a jego wartość będzie ciągle rosła.
Sprzedaje ponieważ potrzebuje samochodu z hakiem, polecam samochód, jest to nie tuzinkowy pojazd, który wyróżnia się na ulicach a do tego dzięki swoim parametrom (GTI) pozwala się cieszyć każdym kilometrem trasy 🙂
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.