Lexus w moich rękach od kwietnia 2019, kupiony przy przebiegu 290 000 km, auto bez korozji, samochód sprawny, użytkowany na codzień. Kolor lakieru „Burnished Gold Metallic”, wnętrze beżowe, fotele skóra, bez szyberdachu. Sprawne radio, zmieniarka płyt, nagłośnienie, elektryczna regulacja i grzanie foteli oraz regulacja kierownicy. Klimatyzacja nabita, działająca.
Przydałoby się polakierować zderzaki i naprawić dokładkę oraz wyregulować ustawienie przednich drzwi.
Co w aucie:
– sprawny, suchy, równo pracujący silnik 2JZ GE VVTi
– dyfer z Toyoty Aristo szpera LSD (mocny rarytas, ten sam co w Suprze mk4)
– gwint ISC + zawieszenie na poliuretanach
– hamulce przód założony większy zacisk z Mercedesa i tarcza 345 mm, tył zacisk seria, wszystkie zaciski po regeneracji i malowaniu, tarcze nacinane i nawiercane Rotinger
– wydech cat back firmy Tanabe, spełniający normy dźwiękowe
– przedni zderzak bez spryskiwaczy lamp + dokładka TTE
– filtr powietrza wkładka K&N
– felgi 18 cali JR 29
– lampy przód „Eagle eyes”
– lampy tył z polifta
Co było robione:
– regularnie serwisowane olej, filtry, świece, zawieszenie
– regenaracja maglownicy 2022
– wymiana pierścieni ABS na tylnej osi 2022
– wymieniony alternator 2022
– wymieniona chłodnica 2020
– wymienione uszczelniacze pod pokrywą i na rozrządzie 2020
– wymiana rozrządu 2020
– wymiana pompy układu wspomagania kierownicy 2020
– wymiana głośnika basowego nad bagażnikiem 2019
– poprzedni właściciel wymieniał skrzynię biegów
Dorzucam do samochodu:
– lampy seria przód
– przedlift lampy tył
– seria dyfer
– drugi komplet zawieszenia gwintowanego (jeden tylny amorek wylany)
– drugi komplet opon zimowych Pirelli SottoZero
– dodatkowy wkład do zmieniarki płyt CD
i kilka innych drobnych rzeczy
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.