Sprzedam rasową terenówkę – Jeepa Wranglera YJ 4.0. Samochód w moich rękach od 2007, używany sporadycznie w roli samochodu myśliwego w celu wjechania (i przede wszystkim wyjechania samodzielnie) z lasu.
W czasie kiedy go posiadam przeszedł dwa duże remonty. Pierwszy remont generalny w 2010:
• Lift około 4 cali i wszystkie związane z tym przeróbki – przekucie resorów, remont reduktora obejmujący wymianę wałka głównego, aby zastosować wały na 2 kardanach z przodu i z tyłu, nowe łączniki, dłuższy wąs maglownicy
• Remont blacharski – piaskowanie i malowanie ramy, malowanie na czarny metalic
• Remont mechaniczny – Skrzynia biegów (nowe łożyska i synchronizatory); Nowe łożyska, uszczelnienia, krzyżaki; Nowe opony MT, Dystanse na koła i poszerzone nadkola; Kompletnie nowy układ hamulcowy, w tym przeróbka tyłu z bębnów na tarczo-bębny; Remont zawieszenia; Dużo, dużo innych pierdół
• Inne – Orurowanie przód tył, przeniesienie koła zapasowego na odchylany stelaż; Solidne rury boczne przyspawane do ramy – do podnoszenia auta Hi-Liftem; Wyciągarka 12000 lbs, solidnie przymocowana do ramy; Snorkel; Nowa tapicerka skórzana;
• Założenie gazu na dwóch parownikach
Drugi remont w 2021-22:
• Ponowny remont karoserii: piaskowanie, wymiana wszelkich skorodowanych elementów, zabezpieczenie antykorozyjne. Malowanie całego auta tzw. Raptorem, więc nie ma strachu o zarysowanie auta w lesie
• Renowacja alufelg
• Wymienione wszystkie uszczelki nadwozia
• Nowy wydech
• Wymiana podciśnieniowego wł/wył przedniego mostu – dość kosztowna naprawa.
• Zawieszenie – wymiana krzyżaków mających luzy, ponowna wymiana tylnych łożysk z uszczelniaczami, wymiana wszystkich gum i końcówek w zawieszeniu.
• Obszycie kierownicy
• Nowe amortyzatory z tyłu
• Wyciągarka – po drobnym serwisie i remoncie wewnątrz, odmalowana i uszczelniona. Lina syntetyczna Dyneema 40m.
• Regeneracja maglownicy
Inne:
• Tylny hak obniżony, wymienialny na ucho
• Halogeny ledowe
• Kompletny miękki dach (wraz z wkładkami do kowboyek) – poszycie już niestety do wymiany
• W tylnym moście blokada LSD
Samochód nie był specjalnie męczony, startował tylko w jednym rajdzie terenowym (który swoją drogą wygrał) , używany średnio raz w miesiącu przy wyprawie do lasu. Z racji posiadania własnego warsztatu wykonałem przy nim więcej modyfikacji i usprawnień, niż to było wymagane. Ostatni remont był robiony z myślą dalszego użytkowania, ale przeprowadzka za granicę sprawia, że nie mam czasu już się nim cieszyć. W aucie porobione jest tyle rzeczy, że szkoda żeby stał i się marnował. Polecam każdemu kto szuka rasowej i pewnej terenówki.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego i oglądania.
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.