Sprzedam Jeepa Grand Cherokee, II generacja (WJ/WG). Wersja z rynku europejskiego.
Przebieg na chwilę obecną 360 000 km, auto w ciągłej bezawaryjnej eksploatacji. Nie użytkowany do jazdy terenowej! Idealny na dojazdy do pracy po nieutwardzonej lub dziurawej drodze.
W moim posiadaniu od kwietnia 2019 roku, przez cały ten czas garażowany.
Nadwozie kwalifikuje się do delikatnych poprawek blacharsko-lakierniczych, tu i ówdzie posiada ryski i wgniotki (urok parkowania w Poznaniu…). Największą bolączką jest przetarcie aż do blachy za tylnymi prawymi drzwiami – prawdopodobnie ktoś zahaczył dostawczakiem, oczywiście nie poczuwał się do winy i nie zostawił kontaktu. Po lewej stronie, w okolicach wlewu paliwa w trzech miejscach odchodzi klar z lakieru. Wszystkie mankamenty wizualne starałem się uchwycić na zdjęciach.
Podwozie jest w stanie bardzo dobrym. Jest jedno miejsce, gdzie zaczyna się rdza i jest dziurka, również znajdziecie Państwo to miejsce w galerii.
Mechanicznie auto jest w tym momencie całkowicie sprawne i gotowe do jazdy. W ciągu ostatnich miesięcy zostało włożone sporo pieniędzy w remont tego, co było konieczne:
– 3000 km temu remont całego zawieszenia. Dalej prowadzi się jak typowy Jeep, czyli bardzo miękko i z dużą ilością bujania, ale jest o niebo lepiej niż wcześniej.
– 5000 km temu wymieniono pompę wspomagania kierownicy, bo umarła
– 33 000 km temu remont skrzyni biegów, reduktora oraz przedniego mostu. Na tę chwilę można powiedzieć, że auto ma świeżo wyremontowane napędy i przez długi czas nie będą wymagały żadnej ingerencji.
W 2020 roku założona została wysokiej klasy instalacja LPG za 5000 zł. Sterownik STAG na 8 cylindrów, Butla z homologacją do 2030 roku o pojemności 70 litrów. Realnie wchodzi do niej 52-53 litry gazu, co starcza na około 300 – 320 km w trasie i około 250 km w mieście.
Z minusów (poza wspomnianymi kwestiami wizualnymi):
– Czasami z nawiewów leci tylko zimne powietrze. Wydaje mi się, że teraz dzieje się to już trochę częściej niż jeszcze rok temu
– Słabo działa podgrzewanie foteli
– Delikatnie poci się spod pokrywy zaworów
– Dokładnie przy 360k przebiegu padł podnośnik szyby kierowcy
Przegląd ważny do stycznia 2024
OC ważne do lipca 2023
Tankowania i wydatki na bieżąco wprowadzane do dziennika w aplikacji Fuelio oraz w serwisie Motostat.pl.
Auto ma 21 lat i 360 000 przebiegu. Nie jest idealne, więc cena też jest adekwatna. Oglądającym, którzy przyjeżdżają i spodziewają się „perełki” poniżej 20 000 zł proponuję od razu zmienić budżet i celować w te za 30 000+. Szanujmy wzajemnie swój czas 🙂
Interesuje mnie tylko i wyłącznie sprzedaż, ewentualnie zamiana na E39 4.4 Touring z LPG.
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.