Fajny, oryginalny i kompletny egzemplarz w bardzo dobrym stanie. Automatyczna skrzynia, bez regulowanego zawieszenia. Sprowadzony z USA z porysowanymi przednim zderzakiem oraz tylnym błotnikiem: zderzak polakierowano, błotnik spolerowałem.
Jestem drugim właścicielem w Polsce, Vetkę mam od dwóch lat. Poprzedni właściciel reanimował klimatyzację i wymienił chłodnicę, a za mojej kadencji samochód przeszedł dwa kompleksowe przeglądy w specjalistycznym serwisie Dr Vette na Instalatorów w W-wie: m.in. płyny eksploatacyjne, elementy zawieszenia, silniczki reflektorów, silniczki wentylatorów (jeden ocierał przez chwilę po zgaszeniu auta), przewody hamulcowe, uszczelniacz wału, nowy spojler zderzaka. W sumie ok. 17 tys. zł.
Awarię miałem jedną – alternator, został wymieniony. Poza tym nie we wszystkich kierunkach działa elektryczna regulacja foteli (kierowcy OK), co jest bolączką tego modelu, no i opony mają ~10 lat. Są generalnie w porządku, jednak uprzedzam o wieku. Ponadto na nadwoziu można dopatrzyć się kilku drobnych uszczerbków (rysy, ubytki), normalnych dla 30-letniego samochodu.
Bardzo lubię ten wóz, ma niepowtarzalny klimat i jest wdzięczny w eksploatacji (w dodatku niedrogi) – nie cieknie, odpala od strzała nawet po kilku tygodniach. Był eksploatowany z głową (raz spaliłem gumę przez 30 sekund), garażowany, woskowany, poza sezonem co miesiąc wyprowadzany „na spacer” 50 km.
Więcej informacji na temat historii, eksploatacji i zakupu Corvette C4 można przeczytać w artykule: https://www.wyborkierowcow.pl/chevrolet-corvette-c4-1984-1996-opinie-dane-techniczne-typowe-usterki/
—————————-
Kliknij link poniżej aby skontaktować się z właścicielem auta:
Link do strony > kontakt i wiecej zdjęć
—————————-
Zanim kupisz auto, sprawdź jego historie.